undefined

[Verse 1: Olivia O'Brien]
Feeling used / 一切已隨光陰逝去
But I'm / 但我
Still missing you / 仍思念著你
And I can't / 無法理解為什麼
See the end of this / 不能面對我們之間的結束
Just wanna feel your kiss / 想要感觸到
Against my lips / 你抵著我的唇
And now all this time / 所有美好回憶
Is passing by / 物逝人非
But I still can't seem to tell you why / 無法透析的原因
It hurts me every time I see you / 見到你的每一刻 痛徹心斐
Realize how much I need you / 頓悟我是多麽渴望你


[Hook: Olivia O'Brien]
I hate you I love you / 我恨你 我愛你
I hate that I love you / 我恨迷戀你的自己
Don't want to, but I can't put / 內心不想 卻無法放下
Nobody else above you / 你是我的唯一
I hate you I love you / 我恨你 我愛你
I hate that I want you / 我恨渴求你的自己
You want her, you need her / 你想要她 需要她
And I'll never be her/ 但我永遠不會是你想要的


[Verse 2: Gnash]
I miss you when I can't sleep / 當我徹夜難眠時 想的都是你
Or right after coffee / 或飲下一杯咖啡
Or right when I can't eat / 或食慾不振時
I miss you in my front seat / 想念坐在前座的你
Still got sand in my sweaters / 還穿著我手縫毛衣的你
From nights we don't remember / 那個我們沒有記憶的夜晚
Do you miss me like I miss you? / 你有跟我一樣 思念著我嗎
Fucked around and got attached to you / 四處徘徊 只為更接近你一點
Friends can break your heart too, and / 朋友有時也能讓人心碎
I'm always tired but never of you / 無趣人生 但唯獨你例外

If I pulled a you on you, you wouldn't like that shit / 如果我透析出真正的你 你也不會是這種死樣子
I put this reel out, but you wouldn't bite that shit / 我救贖了真正的你 你卻不理不睬的
I type a text but then I nevermind that shit / 我打了一傳長文 卻在按下傳送時停下
I got these feelings but you never mind that shit / 你永遠也不會在意我的這些情緒
Oh oh, keep it on the low / 喔 喔 沒有進展的戀情
You're still in love with me but your friends don't know / 你仍然跟我在一起 但你的朋友完全不知道
If u wanted me you would just say so / 你如果還想繼續 那儘管說出來吧
And if I were you, I would never let me go / 如果我是你 我絕不會讓我離去
I don't mean no harm / 並不是這樣就不會造成傷害
I just miss you on my arm / 我只是懷念你在我臂彎中留下的溫度
Wedding bells were just alarms / 教堂的鐘聲響起
Caution tape around my heart / 我的心自己圍起了封鎖線
You ever wonder what we could have been ? / 你有曾想過我們的將來嗎
You said you wouldn't and you fucking did / 你說過不會去做 但你還是做了
Lie to me, lie with me, get your fucking fix / 對我說謊也好,躺在我臂中也罷,試著修補我們之間的裂痕吧
Now all my drinks and all my feelings are all fucking mixed / 我喝到的不只有酒精 還混雜著我的思緒
Always missing people that I shouldn't be missing / 總是思念著那些不該思念的人
Sometimes you gotta burn some bridges just to create some distance / 有時必須剪斷思念才能將我倆隔離
I know that I control my thoughts and I should stop reminiscing / 我知道控制自己的思念 停止回憶過去的美好
But I learned from my dad that it's good to have feelings / 但我從爸爸身上學到 回憶有時很傷 但卻帶來快感
When love and trust are gone / 當我們不再信任 珍愛彼此
I guess this is moving on / 思念也是唯一能讓我向前走的方法
Everyone I do right does me wrong / 每個自認為的真命 也都是證明失敗的證據
So every lonely night, I sing this song / 在每個獨自睡的夜晚 我總會唱著這首歌


[Hook: Olivia O'Brien and Gnash]
I hate you I love you / 我恨你 我愛你
I hate that I love you / 我恨迷戀你的自己
Don't want to, but I can't put / 內心不想 卻無法放下
Nobody else above you / 你是我的唯一
I hate you I love you / 我恨你 我愛你
I hate that I want you / 我恨渴求你的自己
You want her, you need her / 你想要她 需要她
And I'll never be her/ 但我永遠不會是你想要的


[Bridge: Olivia O' Brien and Gnash]
All alone I watch you watch her / 我只能看著你看著她
Like she's the only girl you've ever seen / 就像她是你唯一見過的女生
You don't care you never did / 從沒將目光停駐在我身上 從來沒有
You don't give a damn about me / 從沒回報過我對你的一切
Yeah all alone I watch you watch her / 我默默的看著你凝視著她
She's the only thing you've ever seen / 就像她是你的世界中的唯一
How is it you never notice / 為什麼你從沒正眼注意到我
That you are slowly killing me / 而你也不知道 那對我來說是多麽煎熬

[Hook: Olivia O'Brien]

I hate you I love you / 我恨你 我愛你
I hate that I love you / 我恨迷戀你的自己
Don't want to, but I can't put / 內心不想 卻無法放下
Nobody else above you / 你是我的唯一
I hate you I love you / 我恨你 我愛你
I hate that I want you / 我恨渴求你的自己
You want her, you need her / 你想要她 需要她
And I'll never be her/ 但我永遠不會是你想要的

 

翻譯by 賽特 斯泰爾 Seth Styles

arrow
arrow

    賽特‧斯泰爾 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()