close
常有人說 這首歌是敘述著JB與Selena之間的愛恨糾纏
希望selena能夠回心轉意,別放棄他們之間的感情
但這也只是推測啦,相不相信就看你自己了
 
undefined
還有這mv男女主角也太帥太美了吧///
 
 
[Verse 1: Justin Bieber]
我過去堅信著
I used to believe
我們在美麗的邊緣上 絢麗的燃燒著
We were burnin' on the edge of somethin' beautiful
綻放出美麗的烈焰
Somethin' beautiful
迷濛的夢境
Selling a dream
煙霧環繞的稜鏡 讓我們期盼奇蹟
Smoke and mirrors keep us waitin' on a miracle
期待奇蹟發生
On a miracle
 
 
[Pre-Chorus: Justin Bieber]
我們共同走過最黑暗的低潮
Say, go through the darkest of days
天堂就在不遠的路上
Heaven's a heartbreak away
緊牽著你的手 別讓我失望
Never let you go, never let me down
噢  我們一起走過烈獄般的時光
Oh, it's been a hell of a ride
刀鋒上迷走邊境
Driving the edge of a knife
永遠不放開 別讓我失望
Never let you go, never let me down
 
 
[Chorus: Justin Bieber]
請別放棄
Don't you give up, nah-nah-nah
我也不會放手
I won't give up, nah-nah-nah
讓我好好愛著你
Let me love you
讓我能繼續愛你
Let me love you
別放棄我們
Don't you give up, nah-nah-nah
我不會輕易放棄 
I won't give up, nah-nah-nah
讓我繼續愛你
Let me love you
別讓誓言破滅
Let me love you
噢 寶貝
Oh baby, baby
 
 
[Breakdown: DJ Snake]
 
 
[Verse 2: Justin Bieber]
別相信夢魔的謊言
Don't fall asleep
我們仍有好一段路要走下去
At the wheel, we've got a million miles ahead of us
只剩幾百呎遠了
Miles ahead of us
我們所需的
All that we need
是激勵彼此 夢想就在咫尺之外
Is a rude awakening to know we're good enough yeah
相信彼此仍是燦爛的
Know we're good enough
 
 
[Pre-Chorus: Justin Bieber]
走過最艱苦的時光
Say go through the darkest of days
仙境就在不遠之處
Heaven's a heartbreak away
我不會讓你走 請別讓我失望
Never let you go, never let me down
噢 這是一段地獄般的路程
Oh it's been a hell of a ride
在尖刃的刀鋒上行駛
Driving the edge of a knife
別輕易放棄 別讓我訝然
Never let you go, never let me down
 
 
[Chorus: Justin Bieber]
別輕易放棄
Don't you give up, nah-nah-nah
永遠不放棄
I won't give up, nah-nah-nah
讓我愛著你直到永遠
Let me love you
讓我繼續愛你
Let me love you
請別放棄
Don't you give up, nah-nah-nah
我也不會鬆手
I won't give up, nah-nah-nah
讓我愛著你吧
Let me love you
讓我繼續守護著你吧
Let me love you
噢 寶貝
Oh baby, baby
 
 
[Breakdown: DJ Snake]
 
 
[Chorus: Justin Bieber]
請別放棄
Don't you give up, nah-nah-nah
我不會輕易鬆手
I won't give up, nah-nah-nah
讓我好好愛著你
Let me love you
繼續愛著你
Let me love you
別隨意傾棄我
Don't you give up, nah-nah-nah
我不會放棄
I won't give up, nah-nah-nah
讓我們繼續相愛
Let me love you
讓我繼續愛著你
Let me love you
 
噢 寶貝
Oh baby, baby
 
 
翻譯by 賽特斯泰爾 Seth Styles
arrow
arrow
    全站熱搜

    賽特‧斯泰爾 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()