undefined

 

 

 

[Verse 1]

不小心吵醒了你
Did I wake you?

外頭傳來陌生人的聲音
What's that sound of somebody there?

我開始關心一切
Not that I care

我能承受衝擊
I could take it

否則我早就離開了
Or just leave at any day I swear

或者我會帶你遠走高飛
Or I could take you anywhere

在那過著甜蜜安穩的生活
We could live right there, right there, right

 

[Pre-Chorus]

我並沒有說愛你
I didn't call to say I love you

就只是突然思念你
Just happened to be thinking of you

不由自主地
No reason

毫無理由地好想你
I ain't got no reason at all

男孩 我許你一世繁華

I'm sure you'd live a life fantastic

你不必反應這麼激烈
But there's no need to go get drastic

毫無理由地發脾氣
No reason

 

[Chorus]

為你與你相愛
To fall in love with you

與你墜入愛河
To fall in love with you (no reason)

與你攜手相愛
To fall in love with you

我知道這不符合倫理
Oh, I know it ain't right

但我就是這麼愛你
To fall in love with you (no reason)

無需闡述理由
No reason

 

[Verse 2]

幾乎不了解你
Hardly know ya

但我能感覺到 有份未知的悸動
But I felt there was something there

那段我們共享的回憶
Something we share

就只是那麼一瞬間
Just a moment

雖然醉得不省人事 卻是最真實的的我們
So drunk but still so true

我們心知肚明
Like we always knew

你是否也感覺到了 那禁忌的悸動
Did you feel it too, did you, huh?

 

[Pre-Chorus]

不曾將愛你說出口
I didn't call to say I love you

只是剎那間你浮現腦海
Just happened to be thinking of you

毫無線索地
No reason

我也搞不清楚
I ain't got no reason at all

我確信你會有個美好的人生

I'm sure you'd live a life fantastic

但你無需反應過度
But there's no need to go get drastic

毫無常理地
No reason

 

[Chorus]

為你與你相愛 即使這不是符合常理
To fall in love with you (Oh I know it ain't right)

為了能再見你 一切不該如此
To fall in love with you (I know it ain't right, know it ain't right)

為了有資格愛你 (x6)
To fall in love with you (x6)

 

翻譯 by 賽特斯泰爾 Seth Styles

arrow
arrow

    賽特‧斯泰爾 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()