分手的尷尬期 - 她有了他,你卻仍愛著她

undefined

 

[Verse 1]

緩緩漫步在公園中
Walking down 29th and park

看見你在其他人懷中
I saw you in another's arm

距我們分手有一個月了
Only a month we've been apart

你看起來好快樂
You look happier

看到你走進酒吧
Saw you walk inside a bar

他說了讓你笑出聲的話
He said something to make you laugh

你們的笑容與我們的相差甚遠
I saw that both your smiles were twice as wide as ours

是啊,你真的看起來更快樂了
Yeah, you look happier, you do

 

[Pre-Chrous]

沒有人像我一樣傷害你
Ain't nobody hurt you like I hurt you

但也沒有人像我這麼愛你
But ain't nobody love you like I do

承諾我,我不會接受這一切
Promise that I will not take it personal, baby

倘若你正陪伴著某個人
If you're moving on with someone new

 

[Chorus]

你看起來好快樂
'Cause baby you look happier, you do

朋友們說,有天我會跟你一樣快樂
My friends told me one day I'll feel it too

到時候,我會用笑容隱藏事實
And until then I'll smile to hide the truth

但我知道跟你一起,我才是真的快樂
But I know I was happier with you

 

[Verse 2]

坐在房間角落
Sat in the corner of the room

所有事物都讓我想起你
Everything's reminding me of you

拿著空的酒瓶,喃喃自語
Nursing an empty bottle and telling myself

你真的更快樂了,不是嗎?
You're happier, aren't you?

 

[Pre-Chorus 2]

沒有人像我一樣傷害你
Oh, ain't nobody hurt you like I hurt you

但也沒有人像我一樣如此愛你
But ain't nobody need you like I do

我知道你值得更好的人
I know that there's others that deserve you

但是,你仍是我的摯愛
But my darling, I am still in love with you

 

[Chorus 2]

當我猜你更快樂了,你真是如此
But I guess you look happier, you do

朋友說,我有天也會感到快樂
My friends told me one day I’ll feel it too

我能試著用笑容掩藏愛你的事實
I could try to smile to hide the truth

但我知道,跟你一起我才是真正快樂
But I know I was happier with you

 

[Outro]

你看起來更快樂了
‘Cause baby you look happier, you do

我知道,有天你會愛上另一個人
I knew one day you’d fall for someone new

但,倘若他傷了你的心
But if he breaks your heart like lovers do

你只需知道,我會在這等著你
Just know that I’ll be waiting here for you

 

翻譯by 賽特斯泰爾 Seth Styles

arrow
arrow
    全站熱搜

    賽特‧斯泰爾 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()