undefined

 

 

[Verse 1: HRVY]

擁有茱麗葉的美麗眼眸
You got them Juliet eyes

今晚我能成為妳的羅密歐
An I can be your Romeo tonight

星宿交錯,我們一見鐘情
Star crossed, we're love at first sight

一切就像電影情節
An it's like a movie

她舞動的模樣將永恆垂世
She danced like she never gonna die

像炸彈般轟炸舞池
Blowin up the floor like she dynamite

我不想與她告別
I dont wanna tell her good bye

但我們只擁有今晚
But its only one Night

 

[Pre-Chorus: Malu Trevejo]

他吸引我了
Ohh he got me

他充斥我的腦海
Oh he got me

他告訴了我
Ohh he told me

他悄聲地說
Ohh he Told me

 

[Chorus: HRVY]

等等再見
Hasta Luego (Way go)

但她並不知道我的名
But she don’t Know my name though

等等再見
Hasta Luego (Way go)

但她並不知道我的名
But she don’t Know my name though

讓我們一起跳舞吧
I said bailamos

讓我們轟炸舞池吧
I said bailamos

一起舞動身體吧
I said bailamos and we dance

等等我,等等再見
Hasta Luego (Way go)

但妳卻不知道我的名
But you don’t know my name though

 

[Verse 2: Malu Trevejo]

沒事沒事,沒關係的
No pasa nada esta bien

我將突破一切障礙去見你
Haria lo que sea para verte

你走到我的身邊
Y'al tenerte a mis pies

四周溫度開始上升
Esto se pone caliente

讓我們開始跳舞吧
Bailando quiero probar

但我知道我必須等待
Pero mi corazón sabe esperar

與你墜入情網
Tengo Para enamorar

我是你想要的一切
Yo tengo lo que tu quieres

 

[Pre-Chorus: HRVY]

她吸引我了
Ohh she got me

她充斥我的腦海
Oh she got me

她告訴了我
Ohh she told me

她悄聲地說
Ohh she told me

 

[Chorus: HRVY]

等等再見
Hasta Luego (Way go)

但她並不知道我的名
But she don’t know my name though

等等再見
Hasta Luego (Way go)

但她並不知道我的名
But she don’t know my name though

讓我們一起跳舞吧
I said bailamos

讓我們轟炸舞池吧
I said bailamos

一起舞動身體吧
I said bailamos and we dance

等等我,等等再見
Hasta Luego (Way go)

但妳卻不知道我的名
But you don’t know my name though

 

[Post-Chorus: HRVY, Malu Trevejo]

我就像
I'm like, oh

妳擁有我
Me tienes, oh
我就像
I'm like, oh
你擁有我
Me tienes, oh

 

[Chorus: HRVY]

等等再見
Hasta Luego (Way go)

但她並不知道我的名
But she don’t know my name though

等等再見
Hasta Luego (Way go)

但她並不知道我的名
But she don’t know my name though

讓我們一起跳舞吧
I said bailamos

讓我們轟炸舞池吧
I said bailamos

一起舞動身體吧
I said bailamos and we dance

等等我,等等再見
Hasta Luego (Way go)

但妳卻不知道我的名
But you don’t know my name though

 

翻譯by 賽特絲泰爾 Seth Styles

arrow
arrow
    全站熱搜

    賽特‧斯泰爾 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()