Mind Of Mine.jpg

 

 

[Verse 1]

(She got, she got, she got) / 她應得的 她應得的
Her own reason...for talking to me / 擁有自己的獨到之處 永遠說不完的美好 
She don't, she don't, she don't... / 僅此需求 唯你才能解放我
Give a fuck about what I need / 卻不給我渴望的解答
And I can't tell you why / 我也說不出個所以然 為什麼
Because my brain can't equate it / 但我的腦袋很清楚...我配不上你...

 

[Refrain]
Tell me your lies / 誠述一切虛假 別理會後果
Because I just can't face it... / 未知的真相 令我倆恐慌

 

[Chorus] x6
It's you / 你就是你 我的摯愛

[Verse 2]
I won't, I won't, I won't / 在此立誓 我絕不會
Cover the scar / 隱藏 身 心 的創傷
I'll let it bleed / 我會任鮮血流過 流遍身體的每一處
So my silence / 痛徹心斐 但我不吭一聲
So my silence won't / 這不是代表
Be mistaken for peace / 我們的情誼 會隨時間流逝
Am I wrong for wanting us to make it / 摯愛的神祇啊 請問我錯了嗎...?


[Refrain]
Tell me your lies / 誠述一切虛假 別理會後果
Because I just can't face it... / 未知的真相 令我倆恐慌

[Chorus] x6
It's you / 你就是你 我的摯愛

Could it be that it's a lesson / 雖然痛徹身髓 但是個教訓
That I never had to learn / 我以前不敢 接觸的人事物
I looked at it like a blessing / 一切幻想的幸福
And now it's just a curse / 卻像雲煙般散去
I don't know why / 神啊 請給我一個解答(x2)

[Chorus] x5
It's you / 你就是你 我的摯愛

(It's you....) / 我永遠愛你 此生不餘...

翻譯BY 賽特.斯泰爾 Seth Styles

arrow
arrow

    賽特‧斯泰爾 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()