undefined

 

[Verse 1: Shy Martin]
You can be my guided light / 你能成為我的引導光
Keep me, company in the night / 相信我 我會陪伴著你
That's all I need, all I want / 這是我的唯一的需求 渴求的目標
Is for you to stay a little longer now / 但一生廝守似乎跟你搭不上邊
With arms around me, like a border / 將你的手環抱我 像個守護結界般
Like the air I breathe, I let you in / 你重要如氧氣般 沒有你我無法存活
Keep me warm underneath my skin / 將溫度遺留在皮膚底下
Cause i'm / 因為啊

 

[Chorus]
Giving in to your touch / 我早已沈溺在你的撫觸中
I will never get enough / 令我渴求更多 渴望更多
Diving deep into the ocean / 身心共潛深海之中
Ocean / 遨遊於大海之中
Ocean / 沈溺在大海之中
Ocean / 沈淪於你的懷抱


[Verse 2: Shy Martin]
You can be my safety zone / 你的懷抱是我的安心之地
Somewhere I can go when I feel alone / 一個身心俱疲時的歸屬之地
That's all I need, all I want / 這是我唯一的目標 渴求的要求
Is to stay a little longer now / 便是請你再待久一點
Arms around me like a border / 環抱我的手臂 猶如守護網般
Like and endless stream / 渴望與終結的愛慕
You take me in / 你將我帶進全新世界
To a place that I've never been / 一個從未體驗的境界
Now i'm / 而此刻我

 

[Chorus]
Giving in to your touch / 沈溺在你的撫觸中
I will never get enough / 令我渴求更多 渴望更多
Diving deep into the ocean / 身心共潛深海之中
Ocean / 遨遊於大海之中
Ocean / 沈溺在大海之中
Ocean / 沈淪於你的懷抱

 

翻譯by賽特斯泰爾 Seth Styles

arrow
arrow
    全站熱搜

    賽特‧斯泰爾 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()