電音金童的逆襲(誤

undefined

 

 

[Verse]

別將話語卡在喉間 至少我順從自己的內心
Why wait to say, at least I did it my way

躺上床鋪 你我對視
Lie awake, two faced

但我心中清楚明白
But in my heart I understand

我的所有一舉一動 全被妳牽動著
I made my move and it was all about you

此刻的你我 卻像隔著山崖般
Now I feel so far removed

 

[Chorus] x2

你不過是人生的一個紀錄
You were the one thing in my way

你不過是人生的一項過去
You were the one thing in my way

你不過是人生中的過客
You were the one thing in my way


[Post-Chorus]

我的目標 不過照著我的內心行事
My way, oh way, oh way, oh way (x2)

這便是我的夢想 堅定不移的決心

My way, my way, my way

 

[Verse]

為何如此著急 我不過是追求自我
Why wait to say, at least I did it my way

倦意上身 你我對望
Lie awake, two faced

寂蓼內心看透所有
But in my heart I understand

所有努力全是為了你
I made my move and it was all about you

但此刻的你我卻是這麼遙遠
Now I feel so far removed

 

[Chorus] x2

你是我生命中不可或缺的人物
You were the one thing in my way

你是我追逐夢想的一大支持
You were the one thing in my way

你是我人生中不可比擬的人物
You were the one thing in my way

 

[Post-Chorus]

我所追求的夢想 不可動搖的毅力
My way, oh way, oh way, oh way x3

順從於我的決心
My way, my way, my way

 

[Chorus] x2 

你是我無法替代的推助力
You were the one thing in my way

你是我全心追夢的理由
You were the one thing in my way

你是我人生不可或缺的角色
You were the one thing in my way

 

[Post-Chorus] x6

無比決心 只為追求我的夢想
My way, oh way, oh way, oh way

 

翻譯by 賽特斯泰爾 Seth Styles

arrow
arrow
    全站熱搜

    賽特‧斯泰爾 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()