這首歌的Audio版第一次吸引我的地方 是副歌Olly高亢的歌聲/

MV出來時則是被Olly的舞姿吸引(還有那性感的線條

Still Falling For You之外的BJ有喜中的另一首主題曲/

這次我真的被Olly的舞姿煞到了/ (雖然worship就已經愛上了哈哈/)

他的肢體延展性好高/ 不知道他是這首歌的主唱的人 可能還會以為他是專業舞者w

undefined

undefined

 

[Verse 1]

我不懂事情是如何發展至此的
I don't know how it led to this

你的唇間有了幾分波動
I felt a tremor in your kiss

地動波搖 不知所措
The earth shakes, and I answer it

身軀隨之而重舞
My body realigns

無法承受這份 日益漸增的慾望
It's too much, I cannot handle this

在你的唇上 嚐到幾分歡愉
I taste, the pleasure on your lips

你的存在 讓星球開始運轉
You make, planets start to spin

準備好 巔峰狀態
I'm ready to ignite

 

[Pre-Chorus]

讓我感受你的忠心
Let me feel your devotion

讓我感受你的情緒
Let me feel your emotion

想像這是我們的最後一晚
Love me like it's the last night

盡你所能的釋放吧
Like it's the last night


[Chorus]

像個隕石般的衝上我
Hit me like a meteorite, woah 

媲美隕石般的愛戀慾望
Hit me like a meteorite, oh

有如隕石般的極速之慾
Hit me like a meteorite

別讓我離開 請把我留下
Don't let me go, don't let me go

 

[Verse 2]

你信仰著不絕的倉促之慾
You've been, following the rush

我犯錯了 沈默應得
I've sinned, but I keep it hush

你就在身旁 但這無法滿足我
You're near, but it's not enough

需要你的愛來存活
I need this to survive

不自覺地走向魯莽形式
Reckless, what I'm heading for

閃光急逝 耳邊聽見咆哮
Lights flash, and I hear a roar

輕指撫觸 力量有目共睹
One touch and you're so powerful

你是黑夜中的焰炎之光
You're burning through the night

 

[Pre-Chorus]

讓我品嚐你的決心
Let me feel your devotion

讓我見識你的狂野
Let me feel your emotion

假如這就是最後一晚
Love me like it's the last night

將一切慾望施加在我身上
Like it's the last night

 

[Chorus]

愛慾有如隕星般的耀閃
Hit me like a meteorite, woah

就像隕石般的衝撞我吧
Hit me like a meteorite, oh

毫不留情的愛我吧
Hit me like a meteorite

別讓我擔心 別讓我離去
Don't let me go, don't let me go

我可以感覺到夜晚來臨的亢奮
I can feel it coming tonight

別讓我割捨 別讓我斷然離去
Don't let me go, don't let me go

 

[Bridge]

進展過急 事物殞落 
Our path turned to stone, everything's falling

金銀相襯 警勢色顏
In silver and gold, colour's are warning

望向天際 你有如聖光般閃耀著
And I see you glow, when I look to the sky

我急需你的愛 就在今夜星光閃耀下
I want it all tonight, I want it all tonight

 

[Chorus]

我需要你有如星石般的愛戀
Hit me like a meteorite, woah

慾望有如星殞般的襲上我
Hit me like a meteorite, oh

情愛進展速如隕墜
Hit me like a meteorite

別讓我逃離 留下我
Don't let me go, don't let me go

我可以感覺到慾望有如火山般的澎湃
I can feel it coming tonight

別讓我失望 讓我感受你的所有
Don't let me go, don't let me go

 

私心放一張Olly的帥照/ (Emre Mikey我沒有忘了你們w)

undefined

牽著我的手(誤

undefined

偷丟一隻萌萌的Olly/

undefined

翻譯by 賽特斯泰爾 Seth Styles

arrow
arrow
    文章標籤
    Y&Y Years and Years Meteorite
    全站熱搜

    賽特‧斯泰爾 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()