是誰在12/7用電音轟炸了台灣啊?

就是這位只有19歲的挪威DJ Alan Walker !

Alone是在台灣的表演中最讓群眾轟動的其中一首

undefined

 

Lost in your mind / 迷失在你的心中
I wanna know / 想要了解
Am I losing my mind / 是否自己正迷失著
Never let me go / 別讓我離去

If this night is not forever / 如果今夜並非永恆
At least we are together / 最少我們擁有彼此
I know I'm not alone / 我知道自己並非一人
I know I'm not alone / 自己並非孤寂

Anywhere whenever / 無論何時身在何處
Apart but still together / 即使分開 心仍繫著
I know I'm not alone / 我知道自己絕非一人
I know I'm not alone / 自己並非邊緣
I know I'm not alone / 絕非孤獨
I know I'm not alone / 並非單獨一人

Unconscious mind / 無意識的心智
I'm wide awake / 清醒的神智
Wanna feel one last time / 想再次的感受
Take my pain away / 那種將痛苦抽離的快感

If this night is not forever / 假如今夜並非永恆
At least we are together / 至少我們相互廝守
I know I'm not alone / 我知道自己不是孤獨的
I know I'm not alone / 我知道我不是單獨一人

Anywhere whenever / 無論何時 無論何處
Apart but still together / 身在兩地 但心在一地
I know I'm not alone / 我知道 自己並非單獨
I know I'm not alone / 自己並非孤寂一人
I know I'm not alone / 絕非孤立一人
I know I'm not alone / 我知道自己並非孤單

I'm not alone, I'm not alone / 我並非孤獨 並非孤立
I'm not alone, I know I'm not alone / 我不孤獨 我知道自己並不單獨
I'm not alone, I'm not alone / 我不是邊緣 我不是單獨一人

(I'm not alone, I know I'm not alone....) / (我絕非孤獨 , 我知道自己並不孤單)

 

翻譯by 賽特斯泰爾 Seth Styles

arrow
arrow
    全站熱搜

    賽特‧斯泰爾 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()