好吧我承認,我是因為mv才點進去看的(是這樣的留言讓我知道一下XD)

但在看完後愛上的不只是mv而已啊~ 這首歌真的是太好聽了 !

敘述著一對同性戀的感情波折,甜蜜,爭執到返回。

 

undefined

 

Lyon Hart - Falling For You

 

放下手臂

Lay my hands down

讓我進入你的心房
And let you take ‘em 

若你留下 我們就能入眠相守
We’ll fall asleep if you stay

假如我墜落蒼芎 你會不會救贖我
If I fell down I wonder if you’d catch me


No

 

拌在你的電線上

I trip on all your wires

爬上你的繩索
Climb onto your rope

誓言決不讓你失望
I swore I'd never let you have 

那些你應得的事物
What you don't deserve again

 

看著你為我融化

Saw you meltdown

但你仍是冰冷的
But I still think you're frozen

你讓我愚昧了一次 但現在的我...
You fooled me once before but now I'm

 

為了你 再癡狂一次

Falling for you all over again

我已為你 癡傻了幾分
I'm falling for you, oh

為了你 獻上自己的狂愛
Falling for you all over again

深陷於你的愛慾中
I'm falling for you, oh

 

偷走我的心跳

Steal my heartbeat 

陪著你的調調走著
To play your marches

狂歡到你無法承受
We'll dance til you say no more

有沒有方法能讓我們停止
Is there some way that I could stop the needle


No

 

繞過你的巔峰

I skip through all your fires 

窩進你的懷抱中
Climb into your palm

發誓不再讓你竊走
I swore I'd never let you steal

任何部份的我
Pieces out of me again

 

假使我身心分離

If I break down

你會不會再劃下一刀
Will you still leave me broken

你曾讓我愚昧 但現在的我已經
You fooled me once before but now I'm

 

為了你 再痴戀一次

Falling for you all over again

癡醉於你的樣貌
I'm falling for you, oh

無數地醉戀之情
Falling for you all over again

我早已被你擄獲
I'm falling for you, oh

 

你曾讓我變成傻子 但現在的我...

You fooled me once before but now I’m…

 

迷戀上你的所有

Falling for you all over again

癡愛上樸實的你
I'm falling for you, oh

墮落於你的身心
Falling for you all over again

我已回不到過去
I'm falling for you, oh

 

癡迷上你的所有

Falling for

醉戀上你的身心
I'm falling for you

心甘為你上山下海
Falling for

情不自禁地殞落
I'm falling for you

陷落於你的身軀

Falling for

無法停駐的狂戀...
I'm falling for you...

 

翻譯by 賽特斯泰爾 Seth Styles

arrow
arrow
    全站熱搜

    賽特‧斯泰爾 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()